Veeam Availability Suite beschikbaar op VMware Cloud™ on AWS

Brussel, 29 augustus 2017 - De adoptie van cloudtechnologie groeit razendsnel. Volgens IDC stijgen de uitgaven op dit gebied van 67 miljard dollar in 2015 naar 162 miljard dollar in 2020. Dat is een jaarlijkse groei van 19 procent.

Veeam speelt hierop in door samen te werken met virtualisatie-expert VMware en cloudserviceprovider Amazon Web Services (AWS). Vanaf nu is de Veeam Availability Suite beschikbaar op VMware Cloud on AWS. VMware lanceerde dit platform in oktober 2016. Het voorziet in een hybride-cloudplatform waar klanten applicaties kunnen draaien en tools kunnen inzetten op basis van de virtualisatiesoftware van VMware.

Klanten beschermen daarmee hun investeringen in hun Software-Defined Data Center-technologieën. Door de samenwerking tussen de drie partijen beschikken klanten over een totaaloplossing voor hun complete datamanagement en profiteren ze van de voordelen van de cloud.

Lees meer over deze samenwerking in de blog van Veeam-Co-CEO Peter McKay.

About Veeam (BE)

Veeam Software enables the Always-On Enterprise by providing data center availability with high-speed recovery and data loss avoidance.